they se me roooliiin

mysigt kväll med johan igår. Vi åkte till avesta för att köpa sallad, haha, onödigt som fan!
sen kollade vi på Due Date, helt okej film. Och den vuxne jävel måste upp och jobba vid fem så jag är helt död idag. Hatar torsdagar, iaf vårat schema på torsdagar, bara långa och sömniga lektioner. fan har somnar på fyra olika lektioner denna vecka, både pinsamt och oförklarligt. Aja men jag somnade inte på småföretagande som jag gjorde i tisdags. haha ph lekte med sin mobil och så poppar läraren upp utan att vi ens märker det.
fan vad rädda vi blev.
Asså jag börjar fan bli seriöst nervös.
vi ska prova studentmössor på tisdag. Det är fan inte långt kvar.
Och tyvärr så går jag ut med tre IG:n. Mamy not proud. Men äsh jag är fan heller less för det.
vad händer sen? är jag vuxen nu?! ah, alla dessa frågor kommer snart som ett spridande virus.
Äsh, och nu är det bara att plugga sönder slut spurten så att mans lipper fler IG. Byebye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback