this can´t be right.

ovärd lördag. vaknar bredvid en sjuk johan som är kokhet, så jag vrider och vänder hela natten.
sen vaknar vi vid fyra. Och skitungen är sjuk, så jag blir ledsen och åker hem, kollar på vampire diarys och lite jersey shore. Och nu är jag sjukt rastlös. Någon som vill göra något?
Hahha, såg den här bilden nyss. Midsommar.
att jag då inte hade någon anning om att killen bredvid mig skulle göra mig så här galen är lite skrämmande.
just där så tyckte jag att han var dum i huvudet och hade inte alls någon tanke att ens röra honom på det sättet. Finner det så sjukt jävla komiskt. men lite gulligt kanske. host host. AJA!
har inte ett skit att göra men funderar på lite L4D och Dead island. Sound good to me.
brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback