this man is making me gay

kom nyss hem från västerås. Morsan och farsan hämtade upp mig vid skolan sen drog vi och köpte ett par jeans och lite leggins till min nya bak som väx på de senaste dagarna. Så köpte ett par jeans som var hööööga. Så jag stänger in ölkaggen at the same time, man måste tänka praktiskt peoples! Hursom helst så drog jag hem till min saknade roni efter jag ätit i skolan, och vi kollade på The Vampire Diarys.

och ni får kalla mig efter, idiot ,hycklare eller vad ni nu vill kalla mig men jag har nu laddat ner hela skiten och tänker nu börja kolla på det. Har alltid tyckt att det varit bra men har aldrig sett i ordning så nu är det dags. Dock tycker jag att det är komiskt att alla i serien är så otroligt snygga, det är ju fan mycket overkligare än att de är vampyrer! Så mycket fint folk finns inte i någon stad på hela jordklotet! Tror jag..
hursomhelst jag mår skitbra! hahahah, panik övernattade hos Johan igår.
Stackarn fick köra mig till tåget i morse, äsh han får skylla sig själv som tvingade dit mig igår.
jaja, jag är gay och fnisssig och WÄÄÄÄÄÄH. håll käften
godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback