time for some hatin

  • VAD FAN HAR HÄNT MED TONÅREN? nu sitter alla och spelar nått jävla alphabet spel, why god why!? Typ pretty much allt folk snackar om nuför tiden är det där jävla spelet. Sist jag var på fest så satt fem stycken och spelade alphabet. På en fest, COME ON!Hur kan det vara kul att leka med ord? Korsord gör gamlingar för att de är ensamma och ledsna låt det vara deras GREJ. liksom Sup, umgås med folk, spela riktiga dataspel istället för att lös korsord i mobilen..ni skrämmer mig!!
  • Det här ständiga skrytandet med nikotinet." Hej jag röker, hej jag snusar, och då måste jag visa alla det genom att ta upp min snusdosa/ciggpaket fast jag har den så tryggt i jackficka och visa allmänheten att jag också är en cool individ med dåliga vanor". Snälla snälla snälla. varför? Är det coolt på något jävla sätt? Helst de här som gör det första gången de träffar folk typ " hej jag heter Karin och jag snusar" kan de lika gärna säga istället för att ta upp sin snusdosa för att inleda en konversation om hur otroligt coolt och manligt det är med en stor tepåse underläppen. Skulle jag snusa så skulle jag faktiskt gömma min dosa pretty good eftersom jag tycker att det är otroligt fult av en tjej att snusa. No offence, men ah. Sen är det fan otrevligt att ta upp sin nikotin när man tex sitter i matsalen, du har väl fickor, snälla. Nej blir sjukt irriterad på detta. Menar på ett tåg tex, varför kan man inte ha det i sin jackficka då för? Nejmen vadfan tanten bredvid måste ju fan veta hur onyttig man är. Eller i matsalen, är det så svårt? Ah tydligen.

  • Dagisfasoner. "Fröken fröken kolla på min teckning, visst är den fult, åh jag ritar så fult" och sen säger fröken nejdå lilla karin den är jätte fin. Well, det händer även idag. Mildare version kanske men fan! "Ush jag är så ful i håret idag" för det första jag bryr mig inte om hur du ser ut i ditt jävla hår, för det andra vi vet att du tycker om ditt hår du vill bara ha lite feed back, och för det tredje så stod du nyss och putade med läpparna och viskade till dig själv hur jävla snygg du var. Jag kanske har extrema exempel men ni förstår vad jag menar? Och det här när man säger att man hatar att göra något bland folk, tex jag hatar att dansa inför folk, ändå så gör denhär personen det hela tiden då kan den ju inte hata eller vara blug fört om den nu gör det hela tiden!?. jag hatar att sjunga inför folk, ändå har man hört den personen sjunga så mycket att man vill strypa den så fort den börjar igen. Varför inte bara erkänna, "jag har fan skitsnyggt hår idag" "Jag dansar helt otroligt bra". Istället för att irritera folk. Det är ju bara irriterande att höra den här killen sjunga hundra jävla gånger och sen säga att han inte kan sjunga inför folk. för dammit boy han försämrar ju sig själv för andra genom att säga så eftersom alla vet att han älskar att göra det och tycker att han är bäst i världen. Bara irriterande. När ska vi växa upp? vara ärliga mot oss själva.

  • Trasiga Iphones. Jag känner bara två flickor som har hela Iphones. Och ja, självklart är det skärmen jag snackar om. Jag har tappat min hundratals gånger men har inte en enda repa i min Xperia. Varför då envisas med att köpa en jävla iphone som håller i en månad. Om man nu är som de flesta människor som tappar sina grejer lite då och då? varför gör de ingen bra skärm till denna så annorlunda och super telefon då? Ännu ett minus till iPhone. pLUS VAD IHELVETE, ska nya iPhone snacka med dig nu också? detta går ju bara för jäkla långt.Dun dun dun

Kommentarer
hanna

mia, har du någon aning om hur obekvämt det är att ha en snusdosa i fickan på ett par riktigt tighta jeans? det skaver som fan och då har man inte riktigt nå annat val än o lägga upp den. för jag förstår ju att det är mig eller emma du menar nu för du skrev "när man t.ex sitter i matsalen" & då äre bara jag&emma som kan bli inräknade. så bara så du vet, det gör ont. därför tar man upp den



2011-10-09 @ 04:41:13
mia

jag syftade då inte på er två men sure. förstod att ni skulle ta det så. Hade den här diskutionen med en internet kompis här om dagen som berättade om en massa fjortisar som alltid tar upp sina ciggpaket i matsalen och blev rätt irriterad. Jag äter inte ens mat med dig så tycker det är komiskt att du tar illa upp.



Blogg: http://iflifesuckseatpie.blogg.se/
2011-10-09 @ 15:03:31
hanna

gör du väl visst ibland. och jag tog inte illa upp, jag förklarade bara hur det låg till. & hur skulle jag vetat att du hade pratat med nån annan om det? det är väl klart jag tror du syftar på mig när du skriver sådär, ursäkta då



2011-10-09 @ 17:52:33
Mia

hade jag tyckt att det var drygt att nu ni gjorde så hade jag väl sagt det istället för att skrivit det på min löjliga blogg? you know me maaan



2011-10-09 @ 22:21:25
hanna

sant, men va tvungen o kolla



2011-10-11 @ 21:48:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback