time kills.

oj shit. glömt bloggen. sarry guys. Ni vet, meatballproblem?
Nej antagligen inte eftersom jag är den enda talanglösa personen som kollar på Jersey Shore.
Hursomhelst, har knappt varit hemma denna vecka. Därutav inte haft tillgång till en computer.
kollade zombiefilm med johan & jocke igår. Och idag så träffade jag Joel efter skolan, och den killen har jag inte träffat på ett halvår, eller mer. Så det var sjukt kul. inte för att vi var så länge med still. Vi mötte lilla Filip på stan så vi hängde lite med honom. Och nu är jag slut i både huvud och kropp. Och tänker fortsätta med mitt vampyrande.
jag är fan inne på kort hår igen btw. Så bli inte förvånade om jag bara skulle råka klippa mig.
just sayin.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback