what a fucking friday!

ah, vilken jävla fredag. Vaknar försent, men hinner med till tåget, ful och med de smutsigaste gråa mjukisar jag sett på länge. efter skolan taggar jag och ronja sönder för att jag tänker följa med på krogen vilket var sorligt länge sedan. Sen , fixad och klar, glad som fan så kommer jag på det..jag har ju inget jävla legg. Nära till tårar, ringer jag folk, frågar om de vill göra mig en tjänst, självklart orkar ingen, skulle aldrig själv åka till västerås för att lämna någons legg liksom. Men som tur är så skriver danne på fb, och de ska dricka. Så kvällen blev räddad. Tar 21.15 tåget hem, kommer hem drickedr cola, går hem till danne, där seden & jocke hade "myskväll" med mexicanska chips och bärs. Sen kommer sofia och emma och vill dra med oss på fest, tvekar, men sen drar vi till wickström. Där åter igen denna lilla marcus var, bea och några av hennes polare och flera. Untinen kom och hälsade på där nere sen. Chill. Dock blev jag rätt jävla full, sa massa skit och ah. regrets. Äsh nej, ångrar aldrig något. Eller?
the end, iaf av mitt minne. vaknar upp ensam i någons lägenhet. får smått panik. innan jag inser att det är dannes. Ser att jag skrivit på fb att jag ska mensa på hans väggar..fattar ingenting. Så drog hem.
Nu är det mat/firande av min bror så byebye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback