ANGEL WITH A SHOTGUN.

KOM NYSS HEM. fan jag är aldrig hemma längre. ska försöka vara det denna vecka.
kommer inte gå, älskar fan västerås.
Igår så åkte jag tåg tidigt från västerås, hem, duschade, fixade mig, sen kom johan danne & jocke och hämtade mig sen drog vi till Emil och drack lite. Liksom WHATAHELL. HAHAHAH
TRE POJKAR SOM VIFTAR MED HÅRET, partey...
aja, hängde iaf med johan hem sen, vaknade runt tio vi kollade på gamer sen så följde jag med till hans nya lägenhet som är jätte tom, men stor.
värt att man bara har skolfoto imorgon. funderar på att skita it. Man blir ändå bara sjukt jävla ful och pinsam på skolfotot, förstår oxå inte alls varför de tas, jag är fan inte ett dugg intresserad över hur massa killar och tjejer från ABB ser ut tex. Nej nu ska jag fan bara ta det lugnt, så jävla slut, haha BMS full igår asså, inte okej.
aja, godnatt på er.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback