born to be bad.

blir galen, försöker hitta låtar, men alla jävla appar är så usla så de har bara mainstream låtar att ladda ner, vilket inte är så jäkla konstigt men still, vill också lyssna på bra musik :(
Snart kommer pengarna in, då jäklar. behöver nya ögonfransar & nytt hår. Och det bråttom!
Chill helg i Fagersta, underbart folk gör mycket alltså! Har en infektion i visdomstanden så har feber och grejer så stannade hemma från School today, kollat på gamla Jersey Shore & tränat lite samt pluggat samhäll. Fun fun fun.
Trött som satan, ska träna lite mer. Ja, jag är seriös nu, ska käka frukt som en jävla apa och träna som en fucking bodybuilder. Screw you OWLEstrella jag klarar mig fint utan er två! Och alla andra underbara snacks.
OMG. saknar USA´s chips hörna. Den var så mycket större, bättre och fetare :`(
Jag biter ihop kära läsare, jag biter ihop för att inte frestas..jag kanske kommer fuska.
Ni vet ändå inte om jag skulle göra der, MOHAHAHAHHAHAHAHA.
då är det ju inte bra för något, dum mia dum!
Aja, ska nu fortsätta plugga. Mitt sociala liv är tillbaka nästa vecka.
Adjö

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback