confess.

måste faktiskt erkänna att jag också vill ta söta pussbilder med någon.
åka utomlands, flytta ihop. Men de killarna/tjejerna finns bara i filmer.
Det är fan synd. Vill också att folk "awwee"ar åt mina bilder på mig och min partner.
jäkligt söt bild!
vart är de här människorna som alla snackar om på radion, filmer?!
DE FINNS INTE! jävla bullshit, de bara lurar oss! Fuck u media!
kärlek är bullshit, och jag verkar vara den enda bruden som insett det och vet att allt egentligen bara handlar om sex, men varför klaga? sex är ju underbart eller hur?!
förstår inte varför alla envisas med att tro att han/hon vill ha något annat.
Buhu, media har mindfuckat dig din stackare. han kommer inte vara din förevigt! Han hittar någon bättre som inte gnäller lika mycket som du gör! Inse människor! Men visst jag är avundsjuk på de som hittat kärleken.
Men icke då, när jag är över tjugo ska jag tillåta mig själv bli förälskad igen. the end

Kommentarer
Andréa

Kärlek kanske inte varar för evigt, men jag tror att det ger oss typ "livskraft" medan det varar. Jag tror att den där fina kärleken när man bara ser på varandra och bara vet att man älskar varandra över allt annat är värd all smärta som kommer sedan. Bara för att få samla på sig dem stunderna då livet känns nästintill perfekt.



Och nu har jag gått jättelångt bak i din blogg men aja, btw: Tack så mycket, dock skulle jag nog säga att du är jävligt mycket snyggare(A) kram!



Blogg: http://andreafrisk.blogg.se/
2011-11-13 @ 01:50:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback