FUCK U, MAKING ME BLUSH LIKE THAT.

nice helg, "nykter" helgen gick bra, fast det blev lite whiskey och några öl på lördagen.
Fredagen spenderade jag med Johan, vi drog till Jocke först och såg Seden faila rätt rejält på Deus ex.
Sen så var johan skrämmande awesome och satte på Empire Strikes Back. Dock somnade jag för att jag inte sovit alls natten före. men ah, sen ska drygfan upp klockan 6 på morgonen på en LÖRDAG så jag var tvungen att gå upp då med självklart, wonderbart! Aja, igår drog jag med jocke och samme på nån inflyttningsfest, rätt awkward så vi drog hem till jocke och umgicks. Och sen hämtade Johan och Seden mig, och ah, kom hem vid sju på morgonen idag, så har sovit halva dagen, kollat på jersey shore, bakat med morsan och lekt lite i sims. Nu jäklar ska jag plugga lite sen kolla mer jersey shore.
hahaha älskar de här, RAHNNNN!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback