I should stop this now.

lång helg i västerås. Helt slut fortfarande.
I fredas så drog Klara med oss på förfest hos några Värmlänningar. De var skumt i början men sedan blev det jätte trevligt, kändes konstigt att umgås med värmlänningar igen, dock är ju dialekten oemotståndlig. 
Sen drog vi på pluto, och JÄVLA PLUTO, de tog fan kort på oss flera gånger, men de har inte lagt upp någon av dom. för att jag och robin är väl inte de slags folk de vill ha i sin snobb fitt klubb! Aldrig mera pluto, bara idioter där som vill gräla eller horiga brudar som skriker på en, för dyrt och en dömmande jävla krog! Aja bild på mig och klara från förfesten :D
Han hade högtalare i toaletten, assballt! Hursomhelst så sov jag och ronja jätte länge på lördagen sen drog vi och letade efter Barks jävla hus, men hittade det tillslut. & vi mös med ronjas farsa innan och drack lite rom innan vi drog till maskeraden.
sexy ladies. Söndagen sov vi heeela förmiddagen, sen åt vi cheeseballz och kollade på Eclipse, och Xmen first class och jävlar vad den var bra! Nicolaus Hult liksom! sen drog jag till mattias efter skolan och chillade, sen hem.
Så kom hem igår, och idag är jag hemma och sjuk. MEn chill mer tid till mina simvänner.
Så brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback