OH YEAH, IM BACK WITH THE HATIN.

  • En grej jag stör mig något enormt på är det här med Two And a Half Men. "ååh det kommer suga utan charlie sheen" "ush ahston kutcher är fett ful och dålig" buhuhuhuhu! GE FAN I MIN ASHTON. Han är en jävligt mycket bättre skådespelare än Charlie Sheen, Sheen kan inte ens agera arg? Whats up whit that?! Och jajajaja, det är inte samma sak, jag håller med om att Charlie var borned to play Charlie (lol de är ju praktiskt taget samma person) men ovetande människor Ashton ska inte spela Charlies roll så back the fuck off!, ni har inte sett skiten än, börja gnäll när det kommer istället. bitches please, jag tror att Ashton kommer vara awesome och ni kommer pissa på er och skämmas över att ni svor så mycket över denna gudomliga varelse! Btw är det bara jag som är sjukt jävla EXCITED ELLER?!?!
  • Två filmer, handlar om samma sak, slutar på samma sak. Jackie and kelso make the same movie whit other people? Oh yes självklart snackar jag om
Varför, varför, varför?! De knullar för skoj skull, varför kan de inte bara vara så, jag blir så less.
nejmen då jävlar ska filmskaparna manipulera oss att man inte bara kan ha sex utan man MÅSTE få känslor, MÅSTE. Men jag vill inte. VI VILL INTE! STAP IT HOLLYWOOD STAP IT! oCH VARFÖR gör de två filmer som kommer ut efter varandra med samma jävla handling!? Enligt mig så är det typ samma film så jag tycker inte att någon av dom är bättre än den andra. Detta är varför jag njuter av att kolla på porr så mycket, det är fan mycket mer realistiskt än två jävla filmer om att människan inte bara kan knulla utan att bli kära i varandra, när ska denna romantiska bullshit sluta?!
  • OCH NEJ JAG TYCKER INTE ATT DEN DÄR JÄVLA ELEKTRO POP ÄR ETT DUGG BRA OCH JAG HAR PÅBÖRJAT ETT HAT EMOT RYSSAR TACK VARE DEN MANNEN, COME ON DEN KOM PÅ SPOTIFY DAGEN EFTER, USH VAD JAG HATAR DEN.. OKEJ JAG KANSKE SJUNGER MED FÖR ATT DEN ÄR SÅ IN I HELVETE JÄVLA KATSHIG! FAN TA DIG OLEG!!

Kommentarer
Anonym

CHARLIE SHEEN ÄGER DIIIIG!!



2011-09-19 @ 13:36:48
Maggie

klockrent! håller speciellt med om Charlie Sheen-åsikten...! Ashton är bäst. och du, tack! du om någon är snygg!



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-09-19 @ 15:07:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback