so couture

ska spendera denna vackra lördag i min säng, i mina orangea Juicy Couture byxor.
fan vad skönt med en nykter helg, är jätte myshungrig dock. One phone call away, ehehe.
BTW såg friends with benefits igår, och ah, den började assbra tänkte "fan äntligen bara en film där två människor bara knullar" och så slutar den med att "oooh justin timberbell I loove you soo much lets make some looove"
så besviken, why, why!? Man kan faktiskt vara vänner med benefits. yeah i knowz. Varför inte göra en film där de bara knullar, sen fortsätter de så. Som justin sa en gång i filmen "det kallas porr" men still.
Aja, nu ska jag mysa ner mig med en film och lite chips med dipp..

Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)



Blogg: http://jummivonminji.webblogg.se/
2011-09-17 @ 17:04:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback