-

Otippad lördag måste jag erkänna. Skulle dra till ica en snabbis och köpa blekning (hade till och med mitt rosa nattlinne med texten "Miss Happy Cloud" under mina andra kläder), men de hade inte Mood så jag drog till servus som inte heller hade det, så jag tänkte när jag nu ändå är såhär nära hem till Jocke så kan jag lika gärna hälsa på. Senare kom Charlie och sedan så var jag fast hemma hos jocke ,haha. Spenderade hela kvällen med Charlie eftersom jocke jobbade, jävligt nice söndag. Kom hem runt ett idag, har blekthåret men det har naturligtvist inte hänt något med håret, för jag valde fel färg...IGEN. jag är helt otrolig alltså! Och nu är jag pank också, & har en stor gul fläck på huvudet, självklart så kommer ni se mig i mössa ett bra tag framöver, för eran egen skull. Ja, jag vet att jag tjatar om USA hela jävla tiden, men jag längtar så otroligt mycket till i sommar, då familjen Aminpay ger sig av fjärde gången gilt till Amerika. åååh, jag hör inte hemma i sverige, wäääh. Hemskt jobbiga bilder.
LIKE A BOSS.

Kommentarer
klara

OMG JAAAA PAJ!! Brunt som på bilden ! Har också funderat på det ett tag, men tror inte jag kan pull it off, för jag har så tunt och rakt hår -.-



2012-04-10 @ 12:27:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback