come back to me.

ååh underbara kryssning. Jag vill festa som alla andra, wäh. nejdå, blir att kolla på konstiga gayfilmer, käka popcon och städa lite/plugga. i like my life. Rebecca la upp fina bilder från kryssningen, minns knappt några av tillfällena men det är väl lugnt haha.
mminns att vi förfestade i en suite, och att mannen här bredvid mig spillde ner hela min kjol med whatever han nu håller i handen.
Aja, nu är det bara festande framför oss studenter, det kommer aldrig ta slut fan. Något jag är besviken över dock är det att jag lärt känna många av esteterna nu, och jag har haft tre hela år på mig, att det krävs en full mia för att skaffa nya bekanta...tss. Aja, ska återgå till mitt nu, byw

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback