fun fun fun

roligaste utgången på länge igår. Och roligaste veckan. Har varit i västerås hos ronja från onsdag till idag. Och det har varit jätte mysigt och roligt. I onsdags så fikade vi på stan med Moa, Ida & Rebecca, det behövdes verkligen. Sen i torsdags så hjälpte ronja mig med en massa plugg, och igår så övertalade ronja mig att stanna ännu en dag. Så vi drog ut på Poco och dansade rövarna av oss, och jag är seriös, jag har fan träningsverk. & I dont give a fuck, jag gick ut med mitt orangea hår och var stolt....snarare full men det fungerade det med. oCH SJÄLVKLART BLIR MAN MED PÅ BILD DÅ, underbart. Om ni ser mig på den här bilden så undrar jag också vad fan jag gör för något.
på något vis så hamnar alltid vi i centrum, den här gången så kanske det bara var mitt gula hår, men men. haha, alltid dessa dansringar vi skapar, så jäkla awesome. Nej rolig fredag, och jag var inte så där drygt äckligt full så det var jätte chill. Vi gick senare hem till ronja och kollade på mtv tills vi däckade i hennes soffa. Otroligt skön soffa btw. and thats it peps.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback