I wanna do bad things with you.

stalker som jag är så har jag suttit runt på tumblr, imdb och självklart google och letat och letat efter mer information om American horror story säsong två, och Evan (min framtida make) Peters ska vara med i säsong två!!! Jag känner mig värre än ett Twilight fan, men fuck that! Hallelulja! så jag ska spendera heeela fredagen åt att kolla om AHS, hihihih..  Aja juste kryssning...snefylla + magont + sjuk = spenderade heeela onsdagen med att ligga i hytten (inte ens min egna hytt för jag glömde vart jag bodde och hyttkortet..) jag hade nog för höga förhoppningar  och för mycket alkohol i kroppen, men men det var väl inte hemskt iallafall. synd att jag spårade ut bara, haha. Dock var det härligt att stå och sjunga studentlåtar med alla esteterna, våran anda är helt sinnesjuk, helt seriöst haha. Det har inte kommit upp några bilder än, varken från polare eller deras hemsida, wäh. Kom hem idag, varit hos ronja, haft riktiga tjejdagar, och hon blekte mitt hår igår, och jag ska inte ljuga, men jag har en stor gul fläck mitt på huvudet, och resten är svart, so lovely. & på söndag ska resten av mina hundra frisörer (lollo & hanna) bleka det igen. Jag älskar att hålla på med mitt hår, fast jag kommer få gå runt och se ut som en jävla apelsin så tycker jag om det. Känns som en fjantig ny start ungefär. Tog en före bild, efterbild får ni på söndag.
aja åter till mitt drömande om en psyk pojkvän som våldtar och mördar folk, the big dream alltså!
haha, ska senare börja på min action/roman/drama bok/manus/ vad fan det nu är för något, köpte ett jätte fint block igår som enbart ska användas till detta. Känns bra att jag är taggad till att skriva, men skolarbeten det kan jag minsann inte göra, haha jag är otrolig. aja

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback