this love will be your Downfall.

som ni kanske ser så har jag gjort en liten makeover på bloggen. Tyckte det var dags och nu ser det lite bättre ut. Ska mysa ner mig i sängen och kolla på tjejfilmer samt Judas Kiss. Mitt hår är fortfarande lysande orange, blekningen tog inte så mycket på håret, men får hoppas att det går bättre under veckan, hatar att ha mössa på mig, känner mig som en skateboard dude som plötsligt visar sig vara brud, eller något, nejtack!
Är det bara jag som inte vill ta studenten längre? Arbetslös, vadfan ska jag göra? Jag är glad som fan att min familj bestämde sig för att åka till Usa iår igen, dock vill jag så gärna tillbaka till just Miami. har så underbara minnen därifrån. Men texas ska bli intressant!
Bild tagen av mig, en morgon i miami. Minns exakt vad jag tänkte när jag såg denna vackra utsikt, men det är förevigt hemligt. Godnatt på er! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback