BBBBB

ofta inte jag skulle äga i Big Brother. Ligger i sängen och kollar och ångrar faktiskt att jag inte skrev en bättre ansökan till BB, sure jag skrev den när jag kom hem från krogen förra sommaren men jag ångrar mig lite nu. Det är fan underbara människor i det där huset, och jag kan ju säga att jag är helt förälskad i både Kija & Petronella. Petronella asså vart fan ska jag börja, jag blev så lycklig när hon kom med, för det måste fan finnas representanter för RIKTIGT alternativt klädda människor, och där kom hon, hallelulja, sen att hon är vegan är väl självklart kände jag.. men hon äger, seriöst känns som den lilla emo flickan inom mig myser så fort hon kommer upp på bild och jag trodde inte att big brother skulle ta med brudar som henne eftersom man har den här fördomen om bb att det handlar om muskelknuttar & blonda brudar med pattar, men Big brother snapt at me soo.Jag har alltid tyckt om självaste programets ide med att låsa in okända människor utan någon kontakt med omvärlden. Och skulle gärna vilja vara med om den upplevelsen någon gång, 100 dagar, med massa kameror som filmar varje steg du tar. Dock så känner jag lite som gamlingarna, alltså att det är synd om föräldrarna till alla dessa människor, jag skulle faktiskt ha en liten klump iomed att jag vet att morsan sitter där och skriker och skäms för att jag ligger i ett svart rum och juckar mot någon och skriker lite, nej ush. Men fortfarande jävligt roligt och intressant. Dock så känner jag lite att jag är lite för socialt handikappad, men men jag är ju också tränad skådespelare så skulle vara väldigt roligt att använda det i ett sånthär tillfälle, aja nu ska jag fortsätta haha.
YOU GO GIRL!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback