fuck a good lifestyle!

pinsamt bara pinsamt. Igår så hade vi samrep vilket betydde att jag skulle få framföra min "fantastiska röst" inför alla esteter. Gick det bra? NEJ, åt helvete, min röst var förstörd eftersom att jag var sjuk och jag var så nervös så allt gick åt helvete. Jag ska dricka tee varje dag, ge fan i min dåliga vana & sjunga varje dag till jag sätter den här jävla låten, jag måste göra det här, jag behöver det här!
hursomhelst guys :)
drog hem till jocke efter skandalen med burlesque, kollade film,
chillade och jag lekte dr Phil like always.
jag är en mycket erfaren liten kvinna måste jag säga!
Drog till johan senare runt elva och chillade mer.
& idag så var jag "ledig", och har haft en mysig dag alldeles för mig själv & det behövdes!
gick en liten promenad, och senare till solariumet, så jäkla skönt att jag har ett solarium bara tre minuter hemmifrån, lyxigt som fan! Köpte sen lite mer synder. Whatever jag är en ensam änka som jag har börjat skylla på (och ja det är ett skämt jag är inte så ensam behöver låtsas-sympati bara)
borde ha mer Tahandommigsjälv-dagar they are really fun!!
ska nu äntligen sätta på lösnaglarna igen, måste bara filas ,jävla små persiska naglar, thanks daddy!
jag menar kolla på dom, dom sitter jätte högt upp på fingret, im a freaking alien..
wääh, aja nu ringer ronja, saknat henne idag. sååå

Kommentarer
Enita

Vad äre för naglar du köper? finns det vettiga i affärerna..har lyckats sluta dra till salong o fixa o behöver förslag för läckra naglarna som sitter,haru nå tips ?=)



Blogg: http://reddressedwoman.blogg.se/
2012-02-19 @ 08:59:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback