fuck this shit.

det slog mig imorse. Imorgon blir den första alla hjärtans dag på fyra år som jag är ensam. Som jag inte har någon jävel att mysa med eller försöka låtsas älska denna dag med. HELVETE..vad skönt. ska ligga i sängen råäcklig och jätte ful och bara skita i allt för en gång skull. Jag vet inte varför men jag har blivit den här "flickvänstypen", why i don´t know. vill inte ens vara den, jag är inte den typen, jag är inte den som vill ligga och mysa framför någon konstig film du valt för att det är sånt här par gör, jag är inte heller den som uppskattar när du lagar "god" mat till mig bara för det är sånt där fredagsmys par gör, och knappast den som vill ligga där, kolla dig i ögonen och säga "du och jag förevigt "för jag vill verkligen inte dö med dig och jag vill verkligen inte träffa dina föräldrar som är sådär överdrivet trevliga fast vi alla är medvetna om att de egentligen är jätte irriterande på mitt jävla stönande som jag för på nätterna från deras söta & oskyldiga sons rum, jag vill inte följa med på din brors bröllop och vara med på Facebook bilder med din familj, jag vill inte äta middag med hela släkten och förkalara varför jag går teater och förklara varför jag tror att jag kan bli skådespelare, min dröm är awesome get over it!! Jag är arton år well snart nitton, jag vill gärna göra den där skiten om fem år, men nu nejtack, nu vill jag bara vara med mina vänner, göra dumma saker på krogen, hamna i slagsmål utan att någon jävel backar upp mig för att jag är dens flickvän, göra alla de här misstagen som senare gör en mogen nog att klara av allt det där som har med förhållanden att göra! ..och please exes of mine, jag menade ingen speciell av er om det där ovan, just sayin, så här är jag, och jag är inte flickvänstypen!!! Och jag ska pusta ut denna alla hjärtans dag och be till gud att min "flickvänstyps stämpel" snart försvinner så jag kan börja leva. Med detta fantastiskt rörande tal så har jag en perfekt bild på en annan underlig och oförstådd liten kvinna.

I don´t know what it is men jag älskar den här bilden, den har karaktär. Plus att hanna ser gammal ut, inte alls likt henne. Och man ser min fett valk ända härifrån, den studsar nästan upp i ögonen på en, underbart. jag vet att jag kommer ändå fira alla hjärtans dag med ronja, med massage och girlpower talk, i love that shit man!
Bra dag idag förövrigt, hatar måndagar, men vem gör inte? Dags att sova lite, i min ensamma sköna säng.
Hahhaah godnatt!

Kommentarer
hanna



2012-02-13 @ 22:22:23
hanna

i'm awesome..



2012-02-13 @ 22:23:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback