ghost of you.

kaos kaos kaos. Vad ska man göra imorgon? känns som att alla vill ha tag i mig. Dock är trevlig känsla, är det såhär att vara populär? det här går nog bra att vänja sig vid carry on! nejdå, ska se imorgon vad som händer i den här lilla staden. fattig liten flicka, vad ska man göra..hatar att jag aldrig har pengar, det är pinsamt. det är pinsamt att sitta med sina vänner när de fikar och jag äter ingenting och någon frågar: varför fikar inte du för?jag har aldrig pengar, aldrig. Jag vill också kunna fika hokuspokus som värsta stockholms bloggerskan. men men på något jävla sätt så försvinner pengarna ur handen på mig, aldrig. jag måste fan skaffa mig ett jäkla jobb asså, jag är trött på att skämmas ,trött på att få smaka klunkar av mina vänners öl på fester, ni annar inte hur mkt jag skäms, nej ush ändring tack! budget och jobb, where are u!?
aja finaflickorsproblem är så ointressanta. Jag ser fram emot skolan imorgon, musikal klockan åtta på morgonen är alltid en bra start! God natt på er!♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback