Good monday

I love my friends. Jätte bra start på veckan, känner att denna vecka kommer bli underbar.
Gick ut och åt med Ronja som jag inte snackat med på hela helgen, kändes väldigt tomt..
Hon bjöd på kinamat, världens sötaste!

Jätte gott och mysigt. Hade teater nästan hela dagen och somnade på två lektioner, i think.
Sen drog man till tåget och då hade sötaste Alice köpt en bulle till mig, jag blev så glad att det inte ens går att beskriva, jätte gulligt! jag tänker köpa något till dig också den vackra dagen jag har pengar, (haha)

Nomnomnom, drog senare hem till johan och kollade på Walking dead och åt kakor. Gay men fun.
Snackade om massa roliga metoder på secret things, haha fun fun fun.
Nu jäbvlr ska det sjungas och spelas teater, oh i love school!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback