greatest daaaaaaaaaay..

sitter på ewe, alice & lollos matte lektion, why i dont really know but i love them sooo.Rätt intressant eftersom jag har ig i både matte a & B, fml. Åkte till skolan sju imorse men började egentligen 13.00 men skulle dansa och sjunga burlesque med körtjejerna för första gången och jag glömde en massa steg men det satte sig tillslut så det var viktigt att vara där på morgonen. så här såg jag och mina höga klackar ut idag.
sket i engelskan och drog iväg med ronja, jocke och guros(?) på jackt efter glass i detta fina väder, seriöst jag hade tillochmed solbrillor på mig, mår hur jävla bra som helst, oh happy shalaalaall it´s so nice too bee happy.
vi hittade iaf glass tillslut, mkt gottt och mysigt i solen.

happy in tha sun. Underbart väder, hoppas och ber om detta väder hela mars nu.
Nu ska jag fortsätta "plugga" matte på deras lektion, hihi

Kommentarer
Klara

aamaagaad va dom är söööta <3



2012-02-24 @ 12:57:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback