heartbeat

har haft den ett tag, men eftersom att alla andra börjat ta kort på sin underbara mössa. Älskar den, det står varken Emilia eller Mia på den..utan pajen! Mohaha, dock ångrar jag att jag inte skrev teater istället för es09ta..what to do.Den passar mig iaf, ska aldrig ta av mig den.
Sov i Irsta igår hos ronja, vi mös och kollade på pretty. Kom nyss hem från skolan, eller ah anlände till fagersta vid sex, inte okej. Ska snart börja gå på helgerna och grejer, hur ska jag klara mig. & imorgon så ska jag åka tåg vid sju istället för tolv för att dansa Burlesque med kören, men det är värt det! Btw snart kommer mitt vackra tryne vara på bussar i västerås, i know im sooooo fucking famous!! nejmen håll utkik! Det ser dock inte ut som jag men om jag visar detta så ser ni nog vart jag är. Kom och kolla föresten 17,21 och 23 mars på Carlforsska scenen. Handlar om sex ungdomar som dimper ner i filmens värld då de får i uppdrag av "Saw-gubben" att hitta olika rekvisitor i olika filmer, de måste hitta dessa om de vill komma hem igen. http://www.facebook.com/events/201480149950611/ <------- Och det är i stort sätt vad föreställningen handlar om, jag spelar då en av de här ungdomarna som hamnar i filmens värld, kan ju säga att det är hur kul som helst och svårt. Och det är också där mitt burlesque nummer är med, så exited! Så ska dansa lite nu i mitt trånga rum....här är planchen!
godnatt på er ;D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback