i´m not scared

Spydde helt random igår natt, så stannade hemma för att undvika att spy över mina polare. Som tur var så hade jag bara ätit något dåligt dagen innan, i hope, men jag tror att det var nervositet.
För idag så tog alla sprutan, Livmoderhalscancer-sprutan som nu är gratis (YEY VAD BRA!)
Ni förstår jag har AlgoFobi vilket är fobi för smärta. Sjukt jävla irriterande, säger någon att något gör ont så kan jag inte göra det, om jag försöker så får jag panikattacker och blir helt störd, hur ska jag överleva världen liksom!?
Och väldigt många sa att den här sprutan gjorde väldigt ont så därför kan inte jag ta den.
Tycker detta är ytterst pinsamt men jag berättar detta endå. Detta är orsaken till att jag inte tatuerat mig än.
I need some help doctor! aja happy thoughs!!Vad har ni för pinsam fobi :D?
loggade in på bilddagboken igår och jösses vilka roliga och söta bilder jag hittade. Haha
ooh miami ♥
miami
sonnebyblev så kär i mig att han följde efter oss påvägen hem. Jävligt trevlig dag iaf!
hahah "kändis" kändis i fagersta. Saknar dehär gänget!
orgasm.
Bea IdAg! <3 Lämna mej aldrig!
Bea IdAg! <3 <33333<3333333333
jag och bea lekte på rälsen, ooh emo times! ♥ fina bilder faktiskt
En sak du aldrig vill byta bort hororna!<3 Dig själv och någon du älskar Någon du tänker krama sönder
sorry alla skrikande små tjejer men joel ska komma hit idag. buhuu!
Här står snyggingarna och väntar <3
Sorrry att jag tog fläkten men hur jävla varmt vare inte??!!
kkolla vilken skinnybitch jag har varit!
helt sjukt, jävla viktuppgång, jävla öl. Why why why!´?
aja ska göra en smoothie. Asså jag gör sånna varje jävla dag, varför?
för att jag har hamnat i småätande-fällan. jag måste småäta, hela tiden, därför är smootie min motsvarelse mot chips, choklad eller dricka. Good girl.
Hursomhelst have a nice evening guys!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback