i never said that it would change.

vilken jävla fredag det var igår. Ni anar inte. Kul jobbig och överdrivet nice! Men underbara jävla människor måste jag säga, im so lucky! Hursomhelst så började fredagen på pizzerian med Louise, tjejsnack ni vet det vanliga, vi drog hem till jocke och alla vi satt i hans lägenhet och chillade & drack lite. Kom lite roligt folk hit och dit och träffade väldigt gamla vänner, mysigare fredag finns nog inte! Jag jocke linnea & Charlie somnade kanske runt fem tror jag, vaknar upp på golvet, ont ont ont, spy spy spy, underbara liv!!!! Men det gick över iallafall en stund. Gick hem runt ett imorse och sen dess har jag glott igenom Vampire Diarys och annnat smått och gott. Har laddat med popcorn, M&M´s, Toblerone och massor av frukt så jag tänker låsa in mig denna lördag. Sounds very good to me. Hittade fina bilder jag inte alls minns på fb nyss, here u go!
Pontus och Sanna, sötaste paret jag någonsin sett om jag ska vara ärlig. Jätte söta, dör lite innombords när jag umgås med dom, så vackert!
Aja ska sluta leka en stolt morsa och poppa lite popcorn, trevlig lördag peps!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback