madness!

snefylla deluxe igår. Skrek på ronja, fick vänta länge för att jag inte hade min gadeorobkort.
jag tänker aldrig gå till blue moon bar igen, gamliga sliskiga nej fyfan. Men jag hade kul när vi anlände iallafall.
men vi var iaf jävligt snygga så it´s okaay!


jag blir så modellaktig av mig på fyllan, lovely!
kul att man loggar in på FB och ser två pinsamma filmer där vi både beter oss som dunder fjortisar och dansar, men jag minns att vi då tyckte att vi var fett coola. Jag älskar mitt fulla jag!
Ikväll blir det bubbel i irsta med roni, ida & Rebecca.
Men nu så ska vi äta hamburgare och chilla :D

Kommentarer
Maggie

snygga ju!



men eller hur, älskar alla VS-dofterna!!! sen kanske man inte ska shoppa ur sortimentet när man är pank och bara får välja en, hehe..



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2012-02-05 @ 19:39:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback