ratmonkey.

Idag fick jag det bekräftat, 18 åringar & uppåt kollar seriöst på melodifestivalen, ni skriver på era statusar vart sverige är på väg, men jag frågar vart fan NI är på väg? hur kan ni utsätta era öron för sådant glitter och bling och andra pinsamheter, aja man tycker olika men wtf, hela facebook spruddlade av Melodifestivals bullshit, jag har inte heller något att göra denna lördag men jag känner att jag är lite för liten & för gammal för att slösa min tid på melodifestivalen, just sayin! Blev bara välidigt förvånad, obsi obs obsi. Ska återgå till mitt spelande, skulle egentligen varit med Johan men mohaha, han är inte min boyfriend längre så jag kan spela istället för att vara med honom nu, finally! Nejmen seriöst, vill fan ta ett varmt bad och lugna mina sinnen. Jag ska inte gå utanför detta hus denna helg förutom om det är för att få motion, så sorry man. lättskrämda jag är så dum ihuvudet att jag fortsätter med detta, fast det är mörkt och jävligt kallt i mitt rum..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback