sometimes.

Jag tål tydligen inte Toblerone. Åt halvt upp min jag fått från farsan med spydde ut skiten sen. Aja what to do? så jag är hemma idag, somnade om efter mina ljuva toalettbesök vaknar runt ett. Nu mår jag helt okej, men ska nog inte ut och göra något dumt denna fredag, bara sitta hemma med min kimono & snookie tofflor. Jag är söt okej!
Åt nyss nyttignyttig frukost, minimal också för den delen, ah ni ser ju mina grodlår här ovan, wäääh. some kiwi and some cafe latte. jummjumm!
Morsan har lovat mig att hon ska tvinga mig att gå ut och gå med henne. Bra deal! Yrade runt i källaren för att leta efter födelsedags presenter som morsan gömt men hittade istället massa saknade spel, fällde en tår och blev assglad, underhållning hela helgen, jag har inte ens klarat ut project orgin,jag måste erkänna att jag skäms faktiskt. jag har saknat fear, eller de där ensamma nätterna då ingen ville ha mig, haha!
forever a phone. detta kommer bli en rolig dag. Bara att hålla mig borta från toblerone, ush, hatar jävla taxfree. Underbar fredags start iallafall, enligt mig då. Så nu ska jag göra det jag var född att göra, PLAY!!!

Kommentarer
hanna

kan bero på att toblerone innehåller nötter pucko xD



2012-02-18 @ 18:31:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback