this is not a test!

nervositeten stiger. Snart gäller det. I mars så ska jag stå där på scenen och sjunga.
Jag har en jävla tur som inte står helt ensam på scenen. andas andas..
hursomhest så hade jag en jätte mysig helg med ronja.
Och these guys. Krogen i fredags med dessa , charmig bild..
sne sne sne. Sen alla samlade igen för ännue n utgång.
Dock slutade med att jag och roni envisades med American Horror Story och ostbågar och alla stannade kvar och blev helt inne i serien. Sjukt kul haha. Ronjas kusin + hennes polare blev jätte rädda, för första gången är inte jag rädd liksom, feelt really good!
Saknar ronja redan, jävla fagersta vad fan gör jag här?
men så tänker väl alla, jävla vänner som håller en fast i den här staden, haha.
Nu ska jag bada och öva lite.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback