BITCH did I ask you?

kom nyss hem från skolan. Not even kidding with ya!
Öppet hus idag nu på kvällen så vi övade på sceniska & projektet.
Känns dock väldigt nyttigt och bra. Här är en charmig bild på mig och PH som leker flexibla dansare.
Jag vette fan vad som riktigt hänt med mig, men jag har så jäkla mycket energi. Vart kommer den ifrån?
Kanske är min kropp oerhört trött på att åka tåg så den säger äntligen emot. Jag vill tro det.
Tänkte på det nyss när jag åkte, fyfan vad det är hemskt att åka utan musik & utan att vara trött.
Då kändes verkligen den där timmen som en timme. och ångesten kom, man har spenderat flera jävla timmar på det där tåget de här tre åren, tragiskt som fan! Men sen kommer man på sig själv, det var faktiskt värt det. Värt att få slippa fagersta, värt att få nya riktiga vänner, värt att upptäcka en ny sida hos sig själv som fagersta gömde från en. I love västerås, och det ska bli otroligt underbart att flytta dit efter studenten. So exited!
Aja, nu blir det att dricka loads offffffff water och kolla på Vänner, kanske läsa lite manus. Godnatt på er

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback