CREEP SHOW.

mina p-piller kommer bli min död, och jag skojjar inte.
Måste byta nu, har andningsproblem och ont i hjärta och hjärna tack vare dom. 
well det är väl mest tack vare min dåliga vana, men måste byta. Så var sjuk idag igen tack vare andningsproblem.
Så fort jag reste på mig så var det som om jag sprungit ett jävla maratonlopp. USh läskigt!
Den här veckan har varit häktisk. Projektet måste bli klart, måste få in alla repliker samt vi måste träna träna träna. Men jag stressar inte, jag vet inte vad det är men jag har blivit imun mot stress, DAMN THAT FEELS GOOD!
Btw så tänker jag skita i lösnaglarna nu och ha mina klassiska slarviga svarta naglar istället.
Svart faller man alltid tillbaka till, vad det än är.
Nej nu är jag trött, (fast jag vilat hela dagen)
Ska vara i skolan på söndag för att repa, GREAT, och hoppas på en sleepover hos roni efter det.
Imorgon planerar jag att ha lite Moe Time, och på lördag ta hand om min trasiga pojkvän.
GODNATT PÅ ER!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback