gooooood.

farsan står och lagar kotletter & jag dör av hunger just nu.
Underbar fredag måste jag säga. Bästa på länge.
Kaos kaos kaos först, plockade undan allt från pjäsen, drog och panik shoppade.
Satte på oss badkläder och började dricka vin som galningar, we are sexy and we knowz it!
jag och ronja innan de andra anlände till irsta.
vi bubblade i hela två timmar, fick panik gick upp i kylan och började fixa oss.
Åkte buss ner till stan vid tio, tog en öl på Pitchers sen fortsatte vi till Poco.
Efter tolv så försvann alla, men jag hittade ronja iaf, fin och svettig.
Vi hittade Hanna ,emma Rickard & Simone senare och fan vad vi dansade! Har nästan träningsvärk.
Sjukt rolig kväll.
Skriver senare om idag, ska käka gooood goood mat nu.
brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback