gooooooood feeeling

ååh skönt att vara hemma, har typ bott hos johan de här tre dagarna.
Så mitt nyår. Ska jag vara ärlig så minns jag knappt ett skit.
Minns att någon visade snoppen, att jag strulade med en brud (tat lugnt finns bild på FB)
att lollo hanna jimmie & samme kom sen, och att jag sprang in vid tolvslaget för att jag frös.
Men det var kul i början iaf, spelade BeerPong, och jag Johan & Tobbe vann mot danne jonnie och matte.
Kändes så jäkla bra alltså, efter beerpongen så är mitt minne borta.
Minns ej detta men pojkarna är ju så söta så jag måste låna den här bilden.
tror att det är taget vid tolvslaget. Aja, var inte ett dugg bakis, utan sov i flera timmar.
skönaste sömnen på länge. & igår så hade jag och johan en mys dag.
Han lagade jätte god mat till mig, och var bara så där allmänt söt som han alltid är.
Namnamnam. Nu jäklar ska jag bara slagga vid datorn.
Funderar dock på att dra och sola, louise?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback