horrible human being.

premiär imorgon!!! pepp som fan, repet idag gick hur bra som helst.
det kändes äntligen äkta, och jag hoppas på samma effekt imorgon.
så ni carlforsska elever som läser detta, kom och se sektor 5 imorgon klockan 13.00
mycket dramatisk pjäs, och vi skriker en del, men den är så jäkla bra!
Sov hos ronja igår, vi kollade på lite American Horror story avsnitt.
sen imorse åt vi värsta vitamin frukosten. är stolt över oss.

så jag har varit super pigg hela dagen, det är helt okej att vara nyttig alltså!
Men det blir bubbel/förkrök hos henne i irsta på fredag för våran projekt grupp sen så ska vi se dansarna röja på Poco Loco. Ser mycket fram emot det! Aja, ska kolla snabbt igenom manuset igen sen mysa ner mig och sova tills tio imorgon, ni anar inte hur skönt det känns att ha den friheten!
Frihet, hmmm, skönt. Men nu ska jag sova :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback