Lonely SaturdayNIGHT!

För första gången på riktigt länge så är det riktigt skönt att vara ensam den här lördagen.
Har varit så trött på mänskligheten den här veckan så äntligen äntligen är jag ensam.
Hade det dock väldigt roligt igår med bästa Louise. Hon hämtade upp mig på stationen vid nio, vi drog till jocke där linnea,tobbe,paik,sanna,jimmy,johan, adam & rebecka drack och mös. Senare blev jag väldigt berusad och började imitera folk och jag var verkligen good at it! om jag nu minns rätt..men det var jätte mysigt och kul och sånna här fester har jag saknat, fester utan att något spårar ur, eller att alla har tråkigt eller att alla är uppdelade. Detta var perfekt, allt tack vare min homeboy Mohammed!
Somnade sedan full och jobbig hos johan, vaknade, sprang hem och har spelat sedan dess.
Nu jäklar har jag min tjockisdag, har tvingat mig själv att bara ha en enda dag då jag får käka onyttigt, och yes med inspiration av kändisarna! Så today is tha day. Smält maraboue och massor av popcorn.
Avslutar kvällen med en jätte mysig låt.
Aja, godnatt på er! ta det lugnt ikvälllll, and yes du vet vem du är! ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback