Normal people scares me.

satt uppe hela gårdagen och dagen innan med Ronja och kollade på hela American Horror Story.
Ni MÅSTE kolla på det. SJukt bra jävla serie, inte blivit så berörd som jag blev. Dock är jag helt mindfuckad och har inte kunnat sova på två dagar, men det risken tar jag gärna igen. Handlar om en familj på tre pers som flyttar in i en spökhus, dock är det inte alls som alla andra töntiga filmer som har samma tema, this is fucking crazy.Och den var inte alls så läskig som det sas att den var. OMG, aja nytt mindfuck är ju alltid skönt? Jag rekommenderar det iaf!
nya favoriten iallafall. Dock vill jag inte sova inatt, men men funderar på att se om allt ändå så.
Im crazy i KNOW. aja, ska sätta på mig kläder, sen dra och sola solarium med Louise och senare käka pizza.
Brb peps

Kommentarer
Rebecca Nilsson

Hej! Jag har dagens bloggtävling och det vore superkul om du vill med:) http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vem-vann-dagens-blogg.html#comment



Blogg: http://rebeccahnilsson.blogg.se/
2012-01-05 @ 16:51:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback