PEDRO IS GOD!

vilken jävla helg. Började  i fredags, jag och johan drog upp till danne och lite folk som lanade, sen drack vi en del, fick öl över hela mig och vaknade sjukare än vad jag redan var. Sen i lördags så hade johan fest i sin lägenhet. Kaos kaos och kaos, hyresvärd besök, folk började kasta ris vi dansade till "caramelldansen". Menmen en fest där det är sjutton snubbar & en paj, då går det fan bara bra vill man tro? Men blev det värre?
Krogen, blev en riktig jävla bitterfitta tack vare alkohol, dansade som fan med patte hela kvällen eftersom att alla andra var så jäkla tråkiga, och sen hittar man inte johan. Och då ligger han på backen...eller nej han var med i slagsmål, ah ni ska se andra killen! oooooussh vill inte ens veta hur det är att vara i hans skor. Nejmen okej han halkade, så vi bärde hem honom, alla fick smått panik, ambulans, taxi till västerås, johan kunde knappt prata.
Och NIO FUCKING TIMMAR SENARE så får vi reda på att han brytit armen. ÄLSKAR SJUKHUS, bara ÄLSKART!
Så förbannad som fan ringer jag morsan och ber henne hämta oss, sen så sov jag hela söndagen, eller ah det som var kvar av den. fan fucking tastic! Tycker så synd om johan, ska försöka hitta tid att gå och ta hand om honom i veckan. Måste måste måste ju bli färdig med projektet, eller åtminstone kunna manus utantill.
Aja, fick inga bilder från helgen, jag som lovat er att ta mer bilder, har bara en flum film när seden tobbe och patte dansar
menmen, hittade en ovanligt snygg bild på mig själv iaf. Inte ofta man blir snygg på oförbereda bilder.
Bilden är tagenf förra helgen tror jag, mitt alkis minne ni vet!
hade religion för första gången idag, spännande....
dock fögyllde ronja min dag, tänker bespara henne pinsamheten med att vara tyst om vad hon sa men min titel på blogginlägget avslöjar allt. ÅåÅh ronii, vad skulle jag göra utan dig?
Ska fortsätta dricka min lime/hallon/banan och apelsin smoothie, försöker få i mig så mycket nyttigt som möjligt nu. Hittade gamla miami-bilder på mig, kan slänga upp några senare, och det var inte kul att se hur jävla smal jag var då, usha mig! Aja godnatt på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback