relaxed

Min webcamera har fått för sig att min smootie är blå & rosa. good work Mr Logtech!
Ska precis börja kolla på Pretty little Liars. Jag mår assbra btw.
Kan det ha med att göra att jag tränade magen så mkt att jag har riktigt jävla ont just nu?
Mhmm yes! Sjukt skönt. Och skolan är också skön, dansade till burlesque med dansarna idag, sure jag känner mig som en stor säck potatis bredvid dom som försöker röra på sig, men jag tror nog att jag kan sätta både dansen & sången at the end. School is fun! Jag älskar estet, for real!
Hursomhelst så tänker jag ha en mysa-med-migsjälv-vecka. Jätte skönt ju.
Dock är jag sugen på att gå ut på onsdag, får la se om det blir något med det.
Aja brb säng

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback