sleep is for the weak.

Rolig start på terminen. Väldigt slapp måndag tisdag & onsdag.
Igår så drog jag med hem till ronja i irsta. Vi mös, bakade.
Sen bubblade vi och snackade en jävla massa skit.
jag älskar att bubbla, det blir som en annan atmosvär, man öppnar upp sig och leker Dr Phil som aldrig förr, ingen anning varför , kanske ångan som gör en hög.
BTW är jag inte söt i toffs?
och som ni ser på min klädsel här bredvid så hoppade jag och ronja efter en timmes bubblande upp och åkte till krogen. Vi överaskade Rebecca & Ida, nyktert, men med de rätta brudarna spelar det fan ingen roll.
Vi dansade arslet av oss och hade skitkul ändå.
Och jag lärde ronja hur sjukt jäkla skönt det är att gå hem från krogen nykter. Underbart!
Pluto vimmel
aja nu ska jag ta mig en promenad upp till Jocke för att kolla på antingen Jersey Shore eller American Horror Story. ÄNTLIGEN har Moe blivit som mig, stolt mama pie!
Godnatt på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback