There is someting i still see in you.

Övat manus halva dagen. Jag älskart eftersom dethär är vad jag ska göra i framtiden.
Man blir bara så sjukt slutkörd efter sju timmar.
Hemma vid sex, käkade mat och gjorde den här godingen
och mös ner mig i sängen med komedi på datorn och en massa chattandes på laptopen.
Det är underbart med två datorer. Dock har jag en tredje, men den är paj paj paj.
En annan sak som är sjukt underbar är att vara ensam. jag vet inte varför men jag har börjat älska och riktigt njuta av att vara ensam. Har aldrig gillat det förut. Så är jag lite off och inte så på att åka på äventyr på kvällarna så vet ni nu why. Hursomhelst så ska jag tillbaka till min säng och dricka nyttigt.
OKEJ OKEJ OKEJ, JAG HAR EN CHEESEBALLZ PÅSE UNDER SÄNGEN. jag erkänner och jag skäms.
men men ni kommer inte tro mig men det var faktiskt inte så gott som de brukar vara idag. & jag hade ångest på tåget över att köpa denna groteskt gula fula påse, men den lilla tjockisen i mig gjorde det endå. Men jag föredrar min tjocka smoothie med så mycket frukt att min bleender nästan dog istället för ostbollarna. Håller jag på att förändras? I really really hope so. kvällens erkännande Godnatt på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback