ANSWERS!!!

Hur går det med ölkaggen?
Jodå, jag försöker att dricka mindre, men på något jäkla sätt så dras jag till alkohol. Men jag har bättrat mig när det gäller chips, man kan bara ha en sak av de goda.
Vad för sorts killar gillar du?(;
Nu är det så att jag inte bara är intresserad av killar, just so you know.
Men svaret på din fråga. Jag är en geek-lover.Helst geeks with tattoos!
inga badboys eller tofflar för mig, nördar tack. Nu menar jag inte de här feta som får Mcdonalds direkt levererat till deras datorbord utan simpla söta nördar. Vet inte vad det är, kan ha med att göra att jag växt upp med nördar? Eller att jag alltid har dragits till dom för att jag har saker gemensamt med dom. Eller så kanske jag vet att nördar inte kommer krossa mitt hjärta, hmm antingen är det av själviska skäll eller så är det bara så. Dock skulle det inte sitta fel med en badboy någon gång.
Vad är din favoritmusik? House, hiphop, techno, death metal....?
hade någon ställt frågan till mig för tre år sedan hade jag stängt svarat DEATH METAL bara death metal och death core, och all METAL!! men eftersom det är så jäkla gammalt med att envisas med att man aldrig gillat en enda Gaga låt och att man bara lyssnar på långhåriga killar som skriker känns så omoget. Sure jag älskar allt som har med metal att göra men jag älskar lyric så jag drar mig mer till den just nu. Så kan inte riktigt säga att jag har någon favorit musik, jag bara älskar välskrivna låtar som har en djup mening och som får mig att känna något helt enkelt :)
Hur många gånger har du upplevt att det har spökat hemma hos dig?
Fyra ,fem gånger kanske, rolig fråga.
Vart köper du dina kläder?
Eftersom att min familj är galen i Amerika så köper jag de flesta av mina kläder där.
Nästan alla mina underkläder är från Victoria´s Secret, och många plagg har jag köpt på Hot Topic.
Well i sverige är jag väl som alla andra svenssons, gina tricot, H&M, carlings...
Men jag älskar unika kläder, tråkigt att komma med samma rea vara från Gina som alla andra.
Hur ofta solar du solarium? :)
Syns det så tydligt?! Nejmen kanske två gånger i månaden.
Eftersom att jag inte är helsvensk och har grymma pigment i kroppen så blir jag brun väldigt snabbt, lucky me!
Vad är det mest olagliga du gjort?
Det håller jag gärna borta från bloggen.
Hur ser den perfekta kvinnokroppen ut enligt dig? Btw du är sjukt snygg PRECIS som du är, punkt fucking slut.
hahah tack..vältränad och ah boobies!!
Är det sant att du ska stå och sjunga solo inför cirka 3500 pers i mars? Hur känns de isf?
japp det är sant. Det känns väldigt nervöst. men med stöd från alla mina underbara vänner i skolan så känns det mycket bättre, och jag känner att jag faktiskt kan göra detta och jag ser mycket fram emot det :)
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Nej det kan jag inte påstå. Minns inte ens sist jag var kär så, haha.
Har dock blivit väldigt sårad en gång. Men jag är en sån här djävulsk kvinna som får allt hon vill ha så det har tyvärr inte hänt mig.
Hur länge har du bloggat och varför bloggar du? :)
har bloggat sen 2008 tror jag :s, det började bara med att jag ville vara cool och skriva av mig lite.
Sen så böt jag bloggar genom alla år fram till nu men nu stannar jag nog här.
Varför jag bloggar? jag vet inte, jag vill skriva av mig och jag älskar känslan av att ha 200 läsare som läser och är intresserade i ens tråkiga liv, en stor ego boost!
Hur går det med ölkaggen?
Jodå, jag försöker att dricka mindre, men på något jäkla sätt så dras jag till alkohol. Men jag har bättrat mig när det gäller chips, man kan bara ha en sak av de goda.

Vad för sorts killar gillar du?(;
Nu är det så att jag inte bara är intresserad av killar, just so you know.
Men svaret på din fråga. Jag är en geek-lover.Helst geeks with tattoos!
inga badboys eller tofflar för mig, nördar tack. Nu menar jag inte de här feta som får Mcdonalds direkt levererat till deras databord utan simpla söta nördar. Vet inte vad det är, kan ha med att göra att jag växt upp med nördar? Eller att jag alltid har dragits till dom för att jag har saker gemensamt med dom. Eller så kanske jag vet att nördar inte kommer krossa mitt hjärta, hmm antingen är det av själviska skäll eller så är det bara så. Dock skulle det inte sitta fel med en badboy någon gång. Den perfekta vore ju den här blandningen :
Avkomman av alla dessa män är den man jag gifter mig med helt enkelt.

Vad är din favoritmusik? House, hiphop, techno, death metal....?
hade någon ställt frågan till mig för tre år sedan hade jag stängt svarat DEATH METAL bara death metal och death core, och all METAL!! men eftersom det är så jäkla gammalt med att envisas med att man aldrig gillat en enda Gaga låt och att man bara lyssnar på långhåriga killar som skriker känns så omoget. Sure jag älskar allt som har med metal att göra men jag älskar lyric så jag drar mig mer till den just nu. Så kan inte riktigt säga att jag har någon favorit musik, jag bara älskar välskrivna låtar som har en djup mening och som får mig att känna något helt enkelt :)

Hur många gånger har du upplevt att det har spökat hemma hos dig?
Många gånger, dom dras tilll mig, rolig fråga.

Vart köper du dina kläder?
Eftersom att min familj är galen i Amerika så köper jag de flesta av mina kläder där.
Nästan alla mina underkläder är från Victoria´s Secret, och många plagg har jag köpt på Hot Topic.
Well i sverige är jag väl som alla andra svenssons, gina tricot, H&M, carlings...
Men jag älskar unika kläder, tråkigt att komma med samma rea vara från Gina som alla andra.

Hur ofta solar du solarium? :)
Syns det så tydligt?! Nejmen kanske två gånger i månaden.
Eftersom att jag inte är helsvensk och har grymma pigment i kroppen så blir jag brun väldigt snabbt, lucky me!

Vad är det mest olagliga du gjort?
Det håller jag gärna borta från bloggen.

Hur ser den perfekta kvinnokroppen ut enligt dig? Btw du är sjukt snygg PRECIS som du är, punkt fucking slut.
give to mama
oooooor
me lesbian right now..

Är det sant att du ska stå och sjunga solo inför cirka 3500 pers i mars? Hur känns de isf?
japp det är sant. Det känns väldigt nervöst. men med stöd från alla mina underbara vänner i skolan så känns det mycket bättre, och jag känner att jag faktiskt kan göra detta och jag ser mycket fram emot det :)

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Nej det kan jag inte påstå. Minns inte ens sist jag var kär så, haha.
Har dock blivit väldigt sårad en gång. Men jag är en sån här djävulsk kvinna som får allt hon vill ha så det har tyvärr inte hänt mig.

Hur länge har du bloggat och varför bloggar du? :)
har bloggat sen 2008 tror jag :s, det började bara med att jag ville vara cool och skriva av mig lite.
Sen så böt jag bloggar genom alla år fram till nu men nu stannar jag nog här.
Varför jag bloggar? jag vet inte, jag vill skriva av mig och jag älskar känslan av att ha 200 läsare som läser och är intresserade av ens tråkiga liv, en stor ego boost!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback