Wolf like me.

Planerade en lugn och mysig fredag för mig själv.
Slutade med att ronja tog bilen hit till fula lilla fagersta, både hon och jag blev rå packade och somnade i Thorses säng i några timmar. Vaknar dagen efter, spyr så mycket att jag slutar andas och somnar i min egen soffa medans ronja ligger halvdöd i min säng. Tack fagersta tack.
bakismat är dock aldrig negativt, mådde super efter.
saknar ronja redan, fan.
Aja, imorgon är det förändringarnas dag.
Ni vet, man ska visa sina klasskamrater, nej hela skolan att man förändrats som fan de här tre veckorna.
JAG är en helt ny människa nu, med helt nya kläder och helt ny frisyr. Nytt år nya möjligheter.
Och ett nytt positivt humör och massa nya nytt nyare bara massa nytt nytt nytt nytt!!!!
jävla BULLSHIT! jag kommer iaf sitta där i december med vinägerchips i käften och gråta för att jag är fet och sedan hoppas på att nyår ska ta mig med storm så jag får en ny chans. Trött på att försöka.
Men men, farsan ska raka av ena sidan på mitt hår iaf, jävla johan han har ingen talan. I like sidcut!
Och lösnaglarna ska på, och jag ska nog sola igen, nämde jag att jag skaffat solkort?
Inte bra egentligen, är nästan beroende av det, menmen skadar aldrig att vara mycket brunare än alla andra.
Min stora fördel med att inte vara helsvensk, HAH. aja, ska kolla på film och njuta av en ensam ensam lördag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback