books man booooks.

visste ni att jag faktiskt skrivit en bok/novel/bullshit på 138 sidor? Inte? Well det har jag. Har burit på en film idee jävligt länge, berättade för min bättre hälft och hon ballade ut, min hjärna kan mixa ihop bra skit alltså! skulle fan bli riktigt nöjd om allt slutade med att jag "bara" blev manusförfattare. Älskar att skriva, så ska nu lägga ner hela lördagen åt att skriva ner min nya idee. Någon vacker dag kanske jag blottar ut min författartalang, men knappast än på länge. Jag har njutit av min säng och film denna lördag. Redan sett dessa två filmer men de är ju så bra. & Fright Night, omfg Colin är ju så snygg att man nästan kommer, no kiddin! Ska fan ses om innan läggdax. men rekomenderar dessa som fan, Jonah är fortfarande lika rolig som förr så kolla på The Sitter sjukt rolig film, och en RIKTIG vampyr film för fan!!

tipsa gärna om bra filmer, mitt förråd börjar ta slut asså.. not okej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback