Dreams old men dream

fått lite presenter i förväg, (fyller 19 nu på måndag) så det blir en tripp till stockholm imorgon för att shoppa ihjäl mig. Känns som att jag verkligen behöver det! Fick en suprise present av morsan, vilket var Snooki´s nyaste bok, blev jätte lycklig, nu ska jag lära mig hur man blir en Guido! Oh yes I can! Fick bakad potatis med skagen och massor av frukt, åh underbara familj. Hursomhelst så borde jag verkligen ta hand om den där jävla psykologin men det är så jäkla tråkigt att jag istället sitter och tittar på studentklänningar, MÅSTE ha någon i någon av de här stilarna, super läckra, verkligen!
alla är från Nelly såklart! får lite smått panik över klänningen alltså, detta är ju inte som balen direkt för den här klänningen bryr jag mig faktiskt om! hursomhelst beställde nyss massor av ögonfransar så mår väldigt bra i själen nu igen, mina har ju tagit slut, känner mig jätte naken utan så detta var fan på tiden. Aja bloggar om dagarna i västerås senare ikväll.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback