.

Ni har nog ingen anning om hur mycket den här föreställningen höjt mitt självförtroende. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få så här många komplimanger, jag hade fått av mina vänner men de är mina vänner de är tvugna att säga att jag är bra oavsett. Men att få höra att man är jätte duktig och fantastisk av någon man aldrig träffat eller någons förälder eller någon lärare man aldrig snackat med. "Du är en gudinna, jag fick gåshud, du har en sån jävla pipa, jag hade ingen anning om att du kunde sjunga så där, bara du och Christina kan sjunga den här låten" igår så trodde någon tillochmed att det var playback. Jag kommer leva på de här kommentarerna i all evighet. Jag tror på mig själv nu mer än jag någonsin gjort. haha, jag vet inte ens vad jag ska säga, så himla lycklig är jag. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle få de här vackra orden och komplimangerna av någon. Så jag säger det igen, tack, rekvicinema för att föreställningen gjort mig starkare, jag trodde ärligt inte att jag skulle klara av det, men det gjorde jag, och nu jävlar kan jag stå upp på båda benen med styrka och stolthet. Jag har aldrig fått höra att jag är bra på något, jag är bara den där sköna bruden som alla kan driva & skojja med, men inte nu längre. Nu är jag något mer.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback