HAPPY BIRTHDAY TOO ME!

19 år gammal. Gäsp. Nog om det nu! Vill visa upp min jätte fina present jag fick av världens bästaste ronja, blev tårögd, aldrig någon som köper något åt mig, kände mig speciell och sen väldigt lonely när jag insåg att det aldrig händer, hursomhelst, jag älskar dig ronja över allt annat, call me gay call me lesbian i dont care! Same shit same shit. Jätte fint iallafall, ska ha på mig det varje dag från och med idag!
en till tår föll ner från mina tjocka vinägerchips kinder. Seriöst, är man 1.60 m kort ska man inte väga så mycket som jag gör ATM, ändå så satt jag där inne på Mcdonalds med hanna och Ph och doppade min feta cheeseburgare i mysig och mjuk cheddar cheese dipp, why god why? morsan satt i köket och peppade mig nyss (samtidigt som hon proppade i mig kladdkaka, you go mom you go!) hon ska tvinga med mig och träna efter alla föreställningar ägt rum, haha söt hon är som tror att det kommer funka, come on guys ge mig lite motovation! Jag har fan ingen, jag bara gnäller över att jag är tjock och äter mer skit eftersom jag inte är sååå tjock än så kan chilla lite till, hade jag aldrig börjat dricka bärs hade jag varit smal som jag var då..men då hade jag missat alla gulliga misstag jag gjort de senaste åren, hursomhelst, ursäkta att jag beter mig underligt, ålderskris ni vet..

Kommentarer
Anonym

Bli vegetarian, då blir donken inte lika gott HIHIH



2012-03-07 @ 21:28:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback