hero!

Rolig morgon, drog med chrippe, alex, gustav,jonas tom & marcus för att besöka Emma på hennes nya jobb på den nya amerikanska resturangen som öppnades idag. Jätte mysigt ställe. Dock var jag så bakfull att lukten av riktig amerikansk frukost gjorde mig spyfärdig. Så här söt var Emma idag på sin födelsedag, haha stackars som måste jobba, tur att hon är söt iallafall.
Efter detta så drog vi alla bakfulla till skolan och städade upp efter rekvicinema.
Kan inte fatta att det är över. Att jag inte får stå där och skrika SHOW ME HOOOW YOUUU BURLESQUE något mer... wääääh. Nu väntar bara studenten sen så jävlar.
nu så ska jag sätta på mig något annat, sedan ta med mitt vin till Petter & träffa mina fagersta polare, känns som att det var länge sedan fan, haha. Round 2, fight!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback