I DONT GIVE A FUCK.

Really, skitit i två uppgifter som ska vara inlämnat idag & imorgon. Jag har inte tiden! eller jo, men jag har tappat hoppet om att plugga, jag måste fan lära mig dansa mina steg, sjunga, agera lära mig manus, ush det är så mkt att jag inte ens orkar blogga. Men men, häktad vecka har det varit. Samrep, soundcheck & massor av rep rep rep & rep. Vaknar sex kommer hem klockan sju på kvällen senare, hela veckan, awesome! Men jag älskar att göra detta så jag gnäller inte jag bara konstaterar. Fick hem mina ögonfransar igår, blev överlycklig! Det gick väldigt fort, underbara usa, THANK U!
i´m not naked anymore! SING HALLELULJA! aja, varit i västerås hela veckan nästan. Men idag drog jag hem. CHillade med johan efter skolan, vi kollade på 24 (som vanligt) & pratade en massa, sen drog vi och käkade.
Så här glad blir man av att umgås med mig, true story bro
aja nu jäklar ska jag sova ut, till 5.10 imorgon, HELL YEAH! godnatt på er..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback